viernes, 31 de octubre de 2014

>Entrevista 9:Marc Trias
Director de fotografia per la ESCAC



>Sempre he estat un neuròtic feliç
>Quan veus als teus pares que s'odien per haver escollit un lloc per viure que et perjudica, se’t trenca el cor
>No m’importa el meu aspecte, em fa diferent
>Quan era un nen, ja tenia la pell d’un avi. Ho vaig superar amb sàtira i humor negre. Si algú es reia de mi a l’escola, el perseguia una fosca tarda d’hivern i l’amenaçava de colar-me dins dels seus somnis. Pocs nens es van riure de mi.
>Tinc pocs amics, però tinc amics.
>Ben aviat, començo un projecte amb els germans Balaguerò. Seré el director de fotografia de la seva última pel·lícula. I a més en el projecte també participarà una molt bona amiga i veïna del poble.
>De l’única cosa que estic segur és que la resta de la meva carrera serà meravellosa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario