jueves, 9 de octubre de 2014

Entrevista 3: Clara Fortuny
Estudiant de periodisme



>Fins que no lluites per alguna cosa, no et converteixes en el que ets.
>Els meus pares van morir joves, per unes suposades causes naturals.
>Tinc vint anys i sembla que tingui més de cinquanta.
>No sé com seria jo si el meu poble no hagués estat víctima d’abocaments de substàncies contaminants al medi. Si més no, la meva dignitat ara és majúscula i tinc la seguretat que al final tot sortirà a la llum.
>La meva tesi parlarà del poble i de les conseqüències d’una política mediambiental deficient i de com els posteriors governs han tirat sorra sobre la nostra història.
>Col·laboraré amb la investigació d’en Borja per lluitar per la nostra causa.
>Els meus pares em deien constantment que sóc una noia valenta.
>Un líder ha de ser just. És el mínim que li podem exigir.
>En unes eleccions al govern, durant la campanya que tots els hi paguem, ens estan demanant feina. 
>Hauríem de ser més conscients del nostre poder. Som més que ells i sense nosaltres no són res. 
>Hem de lluitar pels nostres drets. Hem de lluitar per a què no hi hagi lladres legals. Hem de lluitar per a què els polítics treballin per nosaltres. Hem de lluitar per a què els bancs no facin mai més “estafes piramidals ni trucos de la estampita” (això sí, legitimats pel govern). 
Hem de lluitar...


No hay comentarios:

Publicar un comentario